Jak reklamovat?
Jak postupovat při reklamaci konkrétního zboží....
Chci reklamovat velké bílé elektro (pračka, sušička, myčka, chladnička a podobně)
Vše námi dodávané zboží pochází z české distribuční sítě a jako takové má i standardní garanci 24 měsíců, kterou zaštiťuje autorizovaná servisní síť daného výrobce po celé České republice.
Vezměte si prodejní doklad, který jste obdrželi při nákupu u nás, a na webových stránkách výrobce nahlaste záruční opravu. Ve většině případů to jde jak elektronicky, tak telefonicky. Následně již jen vyčkáte na kontakt ze servisního střediska ve vašem regionu a samotnou opravu.
V případě jakýchkoli komplikací nebo nejasností nás samozřejmě kontaktujte a my vám rádi s problémem pomůžeme.
Chci reklamovat drobné elektro (telefony, notebooky, audio, drobné domácí pomocníky a podobně)
V tomto případě máte na výběr dvě cesty. Zboží můžete sami reklamovat v nejbližším servisním centru značky (seznam kontaktů pod článkem) nebo se obrátit na prodejce, tedy na nás.
V prvním případě si v internetovém vyhledávači zadáte jméno výrobce a podíváte se, jestli ve vašem okolí není autorizovaný servis. Tuto informaci mají všichni výrobci na svých stránkách. K reklamaci samotné pak potřebujete pouze doklad o nákupu, který jste dostali od nás společně s výrobkem při převzetí.
Druhou možností je reklamovat prostřednictvím prodejce, tedy nás. Zboží bezpečně zabalte včetně dodávaného příslušenství, tak aby nedošlo k mechanickému poškození, ideálně do původního obalu, pokud ho máte. Například k notebooku musíte dodat také nabíječ/zdroj, některá servisní centra to vyžadují k úspěšnému vyřízení reklamace. Do balíčku přiložte kopii prodejního dokladu a popište, o jakou závadu jde, tedy co přístroj „dělá“, co by dělat měl a nedělá. Závadu můžete popsat i na druhou stranu prodejního dokladu.
Jakmile zásilku obdržíme, sepíšeme reklamační protokol a tímto oficiálně započala reklamace, na jejíž vyřízení máme maximálně 30 dní. Kopii reklamačního protokolu vám odešleme do mailu a výrobek za vás doručíme do servisního centra konkrétní značky. Po opravě jej opětovně zabalíme a odešleme zpět na vámi uvedenou adresu společně s ukončeným reklamačním protokolem a vyjádřením servisního centra o výsledku reklamace.
Upozornění:
- CONCEPT: Tyto České výrobky mají právo reklamačního svozu zdarma - pro objednání využíjte prosím nasledujících kontaktů.
- Tel:+420 465 471 400 nebo mail: info@my-concept.cz
Adresa, kam zboží poslat na reklamaci:
Diskontní nákupy s.r.o
Tř. Osvobození 1031
Otrokovice 76502
Nemáte prodejní doklad? Nevadí, napište nám a kopii vám zašleme zpět mailem.
Seznam servisních center podle značky
Potřebujete s něčím pomoct? Poradit či vysvětlit? Napište nám nebo volejte k nám na prodejnu na číslo 733 555 520.