Co je to za zboží?
Kde zboží nakupujeme?
Zboží zde nabízené pochází z největších českých distribučních velkoobchodů s výpočetní a spotřební elektronikou. Tedy sortiment vždy pochází výhradně z oficiální distribuční sítě pro ČR.
Jak je možné, že ho dokážeme nabízet za ceny nižší než běžné, dokonce i internetové?
Nakupujeme zejména produkty s různým stupněm poškození a oproti běžnému standardu nového zboží znevýhodněné kusy, které už prodejce nechce nebo nemůže nabízet ve své distribuční síti:
Rozbalené zboží:
Zboží v této kategorii bylo rozbaleno z důvodu kontroly při poškození přepravního obalu, originální krabice. Po kontrole, pokud bylo zjištěno, že nedošlo k poškození produktu/zboží samotného je toto přesunuto do výprodeje a stanovena sleva odpovídající výše.
Vystavené zboží:
Jedná se o takzvané předváděcí a výstavní kusy. Zboží které jsou po určitý časový úsek určeny na prodejně k bližšímu seznámení kupujícího s konkrétním typem produktu. Někdy jsou takto vystavené kusy pouze jako prezentační (nejsou v provozu) a jindy v případě třeba televizorů nebo notebooků i v provozu a ke zkušebnímu užití a předvedení prodejcem. V tomto případě a pokud to je v našich možnostech se snažíme vyjadřovat i stupeň opotřebení, tedy jak byl konkrétní kus využit (hodiny v provozu).
Doprodej - výprodej typů:
Tak jak to je dnes více a více běžné, modely se na pultech obchodů mění rychleji, než bylo běžné ještě před časem a stává se, že prodejce chce i za cenu ztráty doprodat starý model notebooku či mobilního telefonu, protože výrobce uvedl na trh jeho nástupce. Pak se může stát, že zboží takto doprodávané, zcela nové a s plnou zárukou 24 měsíců, můžeme nakoupit se slevou 10-20% oproti dlouhodobé průměrné ceně.
Zboží vrácené ve 14 denní lhůtě zpět prodejci - při nákupu přes internet
Takovéto zboží se po návratu zpět k prodejci odesílá ke kontrole do servisního střediska, kde se posuzuje je-li výrobek nebo produkt zcela v pořádku a může jít zpět do prodeje jako rozbalený, zánovní nebo také krátkodobě použitý. U takové třídy se zachovává plná záruka 24 měsíců a sleva se pohybuje cca mezi 10-30% z původní prodejní ceny.
Poškozené zboží:
Jedná se zejména o velké spotřebiče jako jsou pračky, sušičky, chladničky atd. Při jejich skladování nebo přepravě samozřejmě může dojít při manipulaci k různým typům poškození od deformace originálního obalu až po poškození samotného spotřebiče pod obalem. Opět nastupuje posouzení příslušného technika a následuje přeřazení produktu do takzvané II. jakosti, kde podle typu a závažnosti poškození přímo úměrně i padá cena. Tedy poškozený nebo chybějící originální obal může představovat 10% z ceny, ale poškrábání nebo deformace boku spotřebiče už může být i 50% slevy z ceny a to při zachování plné garance 2 let záruky.
Použité zboží:
Při reklamaci dříve zakoupeného zboží má zákazník právo, aby prodejce jeho zákonem dané právo na bezplatnou opravu vyřídil do 30 dnů od příjmu předmětu do reklamačního řízení, nicméně pokud prodejce během této lhůty nedokáže jeho opravu zajistit a vrátit předmět kupujícímu, může být kupující uspokojen vrácením kupní ceny nebo jinou formou náhrady dle dohody, jakou mezi sebou uzavřou tyto strany. Pak se zboží, které se o pár dnů později vrátí prodejci z opravy, dostává zpět do nabídky. Tady u této kategorie je sleva nejvýraznější a může jít odhadem o 30-60% z původní prodejní ceny. Vždy v přímé závislosti od konkrétního stavu a opotřebení zboží. U těchto typů produktů je běžná záruka 12 měsíců.
Technická poznámka:
Bílá technika: pračky, Chladničky, Myčky atd....již není odesílaná v původních obalech a kartonech. Doprava těchto spotřebičů je realizovaná formou paletové přepravy.
Černé a drobné elektro je odesíláno v původních obalech a krabicích , pokud není v popisu produktu uvedeno jinak